قیمت پنیر پیتزا کم چرب در ایران

63269348 - shredded mozzarella cheese on a cutting board with a grater


می دانیم که پنیر پیتزای کم چرب، از شیر گاو تهیه می شود. به همین دلیل ممکن همراه با افزایش قیمت شیر گاو و لبنیات، قیمت خرید پنیر پیتزا کم چرب نیز افزایش یابد. در ایام خاصی از سال که دامداری ها رونق دارند و شیر بیشتری به دست می آید، قیمت پنیر پیتزا کم چرب در ایران نیز مناسب بوده و خانواده ها به راحتی می توانند بهترین نوع آن خریداری کنند و از این نظر، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. لازم به ذکر است که درخواست برای پنیر پیتزا، در مواقعی از سال بیشتر است و در نتیجه، قیمت محصول افزایش می یابد.

ما در این مقاله به بررسی نکات زیر می پردازیم:

  • آیا میزان چربی پنیر پیتزا در انواع تاپینگ پیتزا متفاوت است؟

  • میزان چربی و رطوبت پنیر پیتزا چه تاثیری بر کیفیت این محصول دارد؟

  • انواع پنیر پیتزا تولید شده در ایران

  • قیمت پنیر پیتزا کم چرب در ایران

پنیر پیتزا موزارلا مصرف زیادی در بازار مواد غذایی و سبد کالای مردم داشته و برای صادرات نیز اهمیت دارد به همین دلیل خرید و فروش پنیر پیتزا موزارلا و قیمت پنیر پیتزا موزارلا مناسب برای بنکداران، فروشگاه ها و خریداران عمده از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در بازار لبنیات دارند. این پنیر تولید شده در کشور ایتالیا است و به کشورهای خاورمیانه مثل سوریه، لبنان، عراق و غیره صادر می‌گردد.

پنیر پیتزا موزارلا با طعم موزارلا که ترکیبی است از پنیر سفید، شیر ترش شده و نمک و مواد طعم دهنده ترکیب می‌گردد. پنیر پیتزا موزارلا به صورت آماده نیز در دسترس عموم وجود دارد که به صورت عمده و فله در بازارهای داخلی کشور موجود است. قیمت پنیر پیتزا موزارلا نسبت به دیگر پنیرهای پیتزا بیشتر است و هر چه از تولید آن در ایتالیا، ترکیه و غیره بیشتر بگذرد گران تر شده و فروش آن بیشتر می‌شود.

با خرید عمده پنیر پیتزا موزارلا و اطلاع قیمت پنیر پیتزا موزارلا مناسب برای فروش به مراکز عمده خرید و فروش پنیر پیتزا، می‌توان سود بیشتر و کیفیت مطلوب‌تری را برای خریداران عمده پنیر پیتزا موزارلا داشت.

پنیر پیتزا کم چرب در ایران

پنیر پیتزا در ایران

پنیر پیتزا درجه یک، از شیر خالص گرفته می شود. ایران، کشوری اسلامی است و همه مواد غذایی موجود در بازار کشور، از نوع حلال بوده و هیچ گونه محصولی با ترکیبات نامناسب توزیع نمی شود. این یکی از دلایل با کیفیت بودن پنیر پیتزای ایرانی است. از طرفی، نظارت و پیگیری های مردم و نهادهای مربوطه، موجب شده است که بهترین محصولات، در کشور تولید و توزیع شوند.

از طرفی عرضه شیر خالص در ایران، بدون گرفتن چربی و کره آن، همراه با رعایت شرایط نگهداری استریلیزه، موجب افزایش کیفیت پنیر پیتزای تولیدی شده است. از طرفی گاوداری های داخلی، حیوانات شیرده را با خوراک دام مرغوب پرورش می دهند و این امر نیز یکی دیگر از عواملی است که موجب افزایش کیفیت پنیر پیتزا می شود.

با توجه به بازار رقابتی که در حوزه عرضه پنیر پیتزا وجود دارد، اغلب تولید کنندگان برای فروش بیشتر، دست به ابتکار می زنند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. در همین راستا نیز برخی از تولید کنندگان معتبر، اقدام به ارائه محصول با تضمین کیفیت، می نمایند که با استقبال خریداران نیز مواجه شده است.

آیا میزان چربی پنیر پیتزا در انواع تاپینگ پیتزا متفاوت است؟

میزان چربی پنیر پیتزا بستگی به فرمول تهیه پنیر در شرکت های تولید کننده این محصول پرطرفدار دارد و معمولا هر کدام از مجموعه های تولید کننده پنیر پیتزا که در این زمینه فعالیت می کنند، فرمول خاص و منحصر به خود را دارند که از افشای آن به سایر همکاران و رقبای خود امتناع می کنند.

به طور معمول سه نوع پنیر پیتزای تاپینگ رنده شده در شرکت های لبنیاتی به تولید می رسد و هر کدام از آنها از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.

یکی دیگر از مواردی که سبب تمایز انواع پنیر پیتزا از هم می گردد، میزان چربی این محصول است که مسلما هر چه چربی پنیر پیتزا کمتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

میزان چربی و رطوبت پنیر پیتزا چه تاثیری بر کیفیت این محصول دارد؟

چربی و رطوبت، دو فاکتور بسیار مهم در بالا بردن کیفیت پنیر پیتزای پروسس و تاپینگ پیتزای رنده شده به شمار می آیند.

درصد رطوبت پنیر پیتزای تاپینگ معمولا بین ۴۰ تا ۵۰ می باشد که میزان رطوبت پایین نشانه کیفیت بالاتر این محصول است. بایستی خاطر نشان کنیم که هر چه این پارامتر یعنی همان رطوبت پنیر بیشتر باشد، قابلیت رنده پذیری و حالت کشسانی پنیر پیتزا کاهش می یابد.

یکی از مواردی که باعث سودآوری شرکت های تولید کننده انواع پنیر پیتزا می شود استفاده صحیح و مناسب میزان ماده خشک یا رطوبت پنیر، در فرمول نهایی پخت پنیر پیتزا است.

محاسبه درست میزان رطوبت و چربی پنیر پیتزا علاوه بر مقرون به صرفه شدن تولید این محصول برای شرکت های لبنیاتی، باعث افزایش کیفیت این محصول و در نهایت بالا رفتن حجم فروش مجموعه می شود.

شما می توانید برای خرید پنیر پیتزا به صفحه محصولات سایت فروشگاهی بهسان پودر آریا مراجعه کنید. همچنین شما می توانید قیمت پنیر پیتزا کم چرب در ایران را در آنجا مورد بررسی قرار دهید.

انواع پنیر پیتزا تولید شده در ایران

برند های ایرانی در زمینه تولید انواع پنیر پیتزا این روزها همگام با برند های جهانی حرکت می کنند و برای به روزرسانی لیست تولید خود همواره در تلاش می باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

انواع پنیر پیتزا موزارلا، پنیر پیتزا پروسس، پنیر پیتزا سوئیسی، پنیر پیتزا ترکیبی و … در برندهای ایرانی با بهترین کیفیت تولید می شوند و سپس با شرایط بسته بندی مناسب راهی بازارهای فروش خواهند شد.

پنیر پیتزا موزارلا ایرانی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای استفاده روی پیتزا و سایر غذاها می باشد، چرا که این نوع پنیر در کنار طعم منحصر بفردی که دارد در برابر حرارت نیز مقاوم می باشد و پس از آب شدن تغییر رنگ نامطلوب نمی دهد و ظاهر خود را حفظ خواهد کرد در نتیجه غذای شما را اشتهابرانگیزتر خواهند نمود.

موزارلا پروتئین و چربی‌های زیادی دارد که برای بدن مفید است. این پنیر منبع خوب کلسیم و فسفر هم هست که برای سلامتی لازم و ضروری است. اگر فردی روزانه ۳۰ گرم از این پنیر را در برنامه‌ی غذایی خود داشته باشد، نیاز روزانه‌ش به کلسیم و فسفر تامین می‌شود. پروتئین‌ها، لاکتوز، ویتامین D و فسفر موجود در پنیر موزارلا به جذب کلسیم کمک می‌کند و برای استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است.

خبر خوب برای گیاه‌خواران این است که پروتئین موجود در موزارلا با پروتئین گوشت مقایسه می‌شود و می‌توانند از این ماده استفاده کنند. موزارلا یکی از منابع سرشار ویتامین B12 است که در رشد و تقسیم سلولی، حفظ تعادل سیستم عصبی، ساخت گلبول‌های قرمز و سوخت و ساز بدن نقش مهمی دارد.

قیمت پنیر پیتزا کم چرب در ایران

در شرکتهای تولید کننده پنیر پیتزای رنده شده، معمولا میزان چربی محصول را بالا می برند تا با این روش هم سود خود را افزایش دهند و هم بتوانند محصول نهایی را در نظر مصرف کننده، خوب و با کیفیت جلوه دهند که از این طریق بر میزان فروش محصولات خود بیافزایند.

قیمت پنیر پیتزا کم چرب در مقایسه با پنیر پیتزای تاپینگ با چربی بالا یا چربی متوسط، کمی بیشتر می باشد و معمولا برای خرید پنیر پیتزای کم چرب، بهای بیشتری باید بپردازیم.

پنیر پیتزا کم چرب یکی از معروف ترین پنیر پیتزا جهان است که میزان پروتئین بالایی دارد و می تواند جایگزین پنیر پیتزا پارمسان باشد که قیمت این محصول با توجه به کیفیتی که دارد متغیر بوده و هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت پنیر پیتزا موزارلا نیز بیشتر می شود.

قیمت پنیر کم چرب در ایران

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!